//🌈
06/04/2017-Takleh Move On

Friday, April 7, 2017 @ 12:02 AM | 0 Comment [s]

02 April-04 April ha,tak pernah selama aku hidup ni aku join program yang menyebabkan aku terpaksa korban cuti aku.Kalau tidak zaman sekolah dulu waktu sekolah jee aku join.Maksudnya,program tu berlangsung waktu sekolah dan habis jee program terus balik rumah.Kalau ada,aku memang payah nak pergi sebab taknak pisah dengan ibu.HAHAHA.Jap,ada lah program yang aku join.Tapi tak banyak sebab aku kalau join program yang menyebabkan berpisah dengan parents memang aku liat nak pergi.Nanti malam nangis taknampak muka ibu abah.HAHAHAHA

Masuk universiti ni pulak,aku join.Cari pengalaman.Tak sangka,program ni best.Banyak ajar aku banyak perkara.Tapi,overall dia program ni tak kisahlah program apa pun mengajar aku macam mana nak manage masa,menggerakkan kerja dan berkorban waktu free.Program ni memang best,ajar aku macam mana nak bergaul,buat kerja dan paling utamanya membina ukhuwah.Ceh ayat aku islamiknya.

Ini yang kita mahukan,mengumpul kemahiran insaniah memupuk silaturrahim,belajar membahagikan waktu dan berkorban untuk mencapai kejayaan.Wow,walaupun ayat macam gah tapi ni kenyataan.

Harapan saya untuk hari ini,dan masa akan datang.

-Semoga Farisya Azwa terus bersemangat dan rajin serta aktif tambahan dengan sukarelanya menyertai program program yang akan datang untuk mengumpul kemahiran insaniah dan membina ukhuwah yang baru.Dapat juga mengembangkan minda dan fikiran agar tidak lagi duduk di takuk lama dan seringkali ketakutan menghadapi dunia luar.

Oleh itu,aku sertakan gambar gambar sepanjang program.Hehehe curi dekat facebook.



Nampak tak aku yang pakai tudung gold tu.Konon busy kerjalah tu,padahal main phone.Hahaha ;Simulation day 1



Simulation day 2 & full rehearsal.



First day program.From UKM. Wow banyak nau barang.



Day 2-Antara activity yang dilakukan.Ceh konon gambar dari belakang,nak nampak kurus.Yang gambar bertiga ni,get ready pergi ke setiap checkpoint.Nak tangkap gambar.Aku ni kebanyakkan ikut je,buat kerjanya kurang.Muka tu ya allah,





Muka tahan mengantuk.


Mengantuk,tapi gagah juga bersarapan,Muka tikha tu sendu eh,tapi perangai macam darina.Masuk air lol


acah acah comel.Muka mengantuk tu,jap aku dah puas tidur rasanya. Hahaha


Ala movie korea la konon tak padan dengan mata tertutup.Si Jahar bab bergambar,heksaited.


Gambar keluarga post media & Publisiti.Thanks Fadli selaku KP yang selalu memberi tunjuk ajar dan ucapan jutaan terima kasih sebab belanja minum haritu hihihihi


Aku baru perasan body aku dah naik cis,sedih lah.Tapi aku gembira sikit sebab aku macam nampak comel 



Dengan banner


Dengan takde banner.



Day 3-Hari terakhir.Sedih nengok gambar.Program dah habis.



UKM ft USIM.btw,canselori USIM cantik weh,nampak gah.Lagu USIM pun pehh rasa macam tengah berjuang.Semangat lagu tu boleh rasa.Huhuhuhu




Lots of love,
Farisya Comel.


Older Post | Newer Post
Hi


A cute girl who love Augustus Waters & Tobias Eaton. Perhaps I was too quick to fall in love with a character that is in the fault in our stars & the divergent series.

“A trophy carries dust. Memories last forever.”


Navigations!

Diary About Stuff Site


Wish List

Bachelor of Political Science,Ukm
Wonderful family & friends
Mini Cooper
Travelling at Bora-bora Island
 Add Me Follow Me Follow Me
Ask.fm : nfarishaaaa

The Credits!

Template by : Farisyaa Awayy
Basecode by : Nurynn
Full Edited : Farisya Azwa

Best View at GOOGLE CHROME!